Wat Eten Vegetariërs?

Vegan cosmetica

De meeste recepten van vegetariërs zullen gericht zijn op rauwe of levende voeding. Rauw voedsel is voedsel dat niet is bewerkt met behulp van kookmethoden. Deze voeding kan bestaan uit fruit, groenten, kruiden, noten en zaden. Sommigen vinden het om de een of andere reden moeilijk om het eten van vlees op te geven.

Veel vegetariërs zijn in staat om vlees uit hun dieet te schrappen, maar ze zullen nog steeds bepaalde voedingsmiddelen moeten eten om gezond en sociaal te blijven. Een vegetarisch dieet moet bestaan uit:

– Energie – Zowel vegetarisch als niet-veganvoedsel geeft energie, maar je moet zorgvuldig kiezen omdat je uiteindelijk meer calorieën kunt consumeren dan je anders zou hebben gedaan. Je hebt vitaminen, calcium en andere voedingsstoffen nodig om gezond te blijven.

– Mexi-Rancho smaak – Het is gemarineerd rundvlees dat in Mexico wordt gegeten. Dit is een beroemd exotisch gerecht in Mexico dat veel mensen overzees laten reizen. De naam is Culaico, wat betekent dat het gerecht is gemaakt door Culico, wat de naam is van het vee uit het Amerikaanse zuidwesten.

– Fosfor – Allha is een gewas op de Canarische Eilanden, die ook deel uitmaken van Spanje. Het is het nationale gerecht van het land en de meeste inwoners nuttigen dit als hun dagelijkse lunch. De ingrediënten van het gerecht zijn eieren, suiker, rundvlees, kool, rijst en uien.

– Eiwitten – Peulvruchten zijn ook populaire ingrediënten in de vegetarische keuken. De twee meest populaire zijn linzen en foenicis.

– IJzer en calcium – Ook hier zijn linzen een veelgebruikt ingrediënt. Calcium is aanwezig in granen en ook in bonen. IJzer zit in rood vlees en vis.

– folaat – Dit is een belangrijke vitamine die vegetariërs moeten hebben.

– vitamine A en carotenoïden – Dit zijn ook belangrijke vitamines A en carotenoïden. Fruit en groenten die diepgeel, oranje en/of paars zijn, zijn bijzonder rijk aan vitamine A.

– vitamine C – Het meeste onderzoek naar vitamine C is gedaan voor paddenstoelen, die een bijzonder goede bron van vitamine C zijn.Vitamine Cis is een essentieel bestanddeel van veel enzymen, waaronder de onze. Het wordt aangetroffen in de celwanden van menselijke en andere dierlijke cellen.

– ijzer en calcium -Bijenpollen worden veel gebruikt in de georganiseerde bijenteelt. Dit is een zeer goede bron van ijzer en calcium.

– riboflavine en thiamine -Dit zijn twee belangrijke antioxidanten.

Naast deze vijf vitaminen bevat het ook verschillende andere verbindingen, “antioxidanten” genoemd, waarvan het belang toeneemt naarmate ons geheugen en ons welzijn meer aan onze voeding gekoppeld worden. Antioxidanten speuren het lichaam af op toxines en helpen bij schade aan DNA en RNA. Ze kunnen helpen bij de bescherming van cellen tegen gifstoffen als lood en kwik, en zo het immuunsysteem versterken.

Van antioxidanten is niet bekend dat ze direct invloed hebben op het geheugen, maar ze zijn zeker niet goed voor de gezondheid, en dat wil je ook niet. Hoewel het waar is dat mensen die wit vlees eten twintig jaar later een betere huid en geheugen hebben, is het niet bekend dat antioxidanten het geheugen beïnvloeden. Het is echter ook duidelijk dat je je niet jonger voelt als je grote hoeveelheden antioxidanten binnenkrijgt, dus als je dat doel voor ogen hebt, kun je beter voedingsmiddelen met antioxidanten gebruiken dan alleen fruit en groenten.

Waar het op neerkomt is dat je niet alleen fruit en groenten moet eten voor je gezondheid, je moet van alles een beetje eten. Hoewel sommige voedingsmiddelen beter zijn voor bepaalde dingen, is het algemene principe dat je grote hoeveelheden vetarme zuivel, eieren en noten moet eten en kleinere hoeveelheden vlees en eieren. Een geïndividualiseerd vegetarisch plan moet er dus op gericht zijn om dezeCycling voedingsstoffen te maken, maar het is belangrijk om het losjes en evenwichtig te houden.

Leave a Reply

Your email address will not be published.